czwartek, 30 kwietnia 2015

#14 Haul -49%

Cześć !



Jak już pewnie wiecie niedawno znów ruszyła akcja Rossmanna - 49 %

24. 04 - 29. 04 = Podkłady, pudry, korektory, bronzery, róże i rozświetlacze


Ogólnie postanowiłam nie szaleć, więc podeszłam do zakupów z rozsądkiem ( co na mnie jest zaskakujące xD )

W tych dniach kupiłam tylko jeden produkt :

Rimmel, Stay Matte, Puder Matujący

Bez promocji puder kosztował 26 zł, więc razem z nią zapłaciłam niecałe 13 zł.
Używałam go już jakiś tydzień i na razie jestem zadowolona, ale na blogu ukaże się jeszcze recenzja ;)






30. 04 - 05. 05 = Tusze, kredki, cienie do oczu, eyelinery 


Właśnie wróciłam z zakupów i kupiłam 3 rzeczy, ale tylko 2 objęte promocją ;P



1. Max Factor, 2000 Calorie





Tuszem pomalowałam się pierwszy raz i daje bardzo naturalny efekt.
Posiadam odcień Black Brown, myślę, że się polubimy ;P

2.Eveline, Beauty Line, Eyeliner w płynie



Jeszcze go nie używałam, za jakiś czas dam Wam znać jak się sprawuję ;)





Ma bardzo precyzyjny aplikator, chętnie go przetestuję =D

3. Kupiłam również krem do rąk z Nivea
Był na promocji za około 5 zł.





06. 05. - 10. 05. = szminki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci.

Mam w planie kupić jeszcze kilka rzeczy.
Za jakiś czas się pochwalę ;P

Jak podobają się Wam takie krótkie Haule zakupowe ?
Macie coś w planach kupić?
Może już coś kupiłyście ?
Miałyście te kosmetyki, jak się u Was sprawdziły ?
Odpowiedziami podzielcie się w komentarzu ;)

Pozdrawiam
Magdalena 

6 komentarzy:

  1. Ja niestety nic nie kupiłam, bo w Niemczech nie ma Rossmana ;/
    A kosmetyków nie używam, ale okey...

    Pozdrawiam xoxo
    http://invicible-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Świetny blog, czekam na kolejny wpis :)
    i oczywiście zapraszam do mnie :))
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, na pewno zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń