czwartek, 2 kwietnia 2015

#8 Krem BB vs. Kream BB

Hej !
Nie ma to jak piosenka na miłe zaczęcie postu ;)

Dziś zapraszam nas na recenzję dwóch kremów BB. Zapraszam;)



1. Avon Solutions Krem BB z SPF 15




Mam wersję Light, która wcale nie jest taka jasna;) Powiedziałabym, że jest nawet lekko pomarańczowa.
Cena 19 zł za 30 ml.

Na buteleczce nie ma polskiego tłumaczenia, ale zostawiłam tekturowe opakowanie na którym jest niewielka naklejka z treścią:

PL: Upiększający krem BB SPF 15. Delikatna, super lekka odżywcza formuła z witaminami i składnikami mineralnymi. Hipoalergiczny. Zapewnia naturalnie promienny wygląd.


Tak prezentuje się na ręce:


W porównaniu z kremem z Astora widać że jest o wiele bardziej pomarańczowy ( ale Astor też nie jest święty xD zobacz niżej )

Opakowanie jest poręczne ale przez bardzo rzadką konsystencje trudne w utrzymaniu czystości.
Krem ma w sobie drobinki, nie zauważyłam nawilżenia.
Do wyboru są 2 odcienie i uważam że jest to zdecydowanie za mało.
Niedawno zauważyłam że do katalogów Avon weszła podobna seria tylko matowa, ale raczej się na nią nie skuszę.
Co prawda długo utrzymuje się na twarzy ale nie daje takiego efektu jakiego bym oczekiwała, szkoda.
Tak wygląda rozsmarowany:

Nie polecam ;)

2. Astor, Skin Match Care BB, SPF 25



Cena 32 zł za 30 ml
Od producenta


Krem jest gęstszy od Avonu, lepiej kryje, odrobinkę nawilża ale nie uznałabym tego jako wielkie wow ;)
Miałam wrażenie że po pewnym czasie magicznie znikł mi z twarzy ;P
Ciemnieje po kilku chwilach od nałożeniach, widać to na tym zdjęciu:

Tworzy smugi, wymaga przypudrowania.Posiada duży filtr.
Ma przyjemny zapach i starcza na długo. Nie zatyka porów.
Dodam, że kupiłam go na jakiejś promocji;D
Krem BB nie powala ale są gorsze ;)

Podsumowując Krem BB z Avon kompletnie mi się nie sprawdził, Krem z Astora jest o wiele lepszy od poprzednika ale dalej nie jest najlepszy ;)

a Wy co sądzicie o tych produktach, mieliście już z nimi styczność, jakie są wasze odczucia ? ;)
Odpowiedzcie w komentarzach =D

Pozdrawiam 
Magdalena



14 komentarzy:

  1. Nigdy nie probowalam tego z Avon ale ten z Astora jest super. Uzywam go juz 2 lata i jestem zadowolona.
    Bardzo fajny blog i ciekawe posty. Mam nadzieje ze poinformujesz mnie o kolejnych postach..Zapraszam do mnie in-a-world-of-violence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i opinię, żeby wiedzieć o kolejnych postach możesz mnie obserwować ;)
      Zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  2. Interesujący post :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis.
    Zapraszam do mnie:
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog więc zaobserwowałam :-)
    Co do wpisu na razie niczego do twarzy nie używam
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację ;) Pozdrawiam i napewno zajrzę do Ciebie =D

      Usuń
  5. Łał, fajny blog :) . Ciekawy :) . Ja nie bardzo znam się na tego typu rzeczach, więc jak będę coś chciała się upewnić od razu wejdę :) . Będę wpadać :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, świetny styl pisania, świetny design bloga - Trzy razy tak :)
    Na pewno będę częściej wpadać
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń