środa, 1 kwietnia 2015

#7 Ulubieńcy ostatnich miesięcy LUTY MARZEC 2015

Cześć !
W tym miesiącu postanowiłam wprowadzić kategorie ulubieńców aby wszystko było bardziej poukładane, zobaczymy czy mi wyjdzie ;)


KOSMETYKI KOLOROWE


1.Brązowa kredka- Manhattan cosmetics Khol Kajal Eyeliner 


Kredki dostępne w 10 kolorach. Na wizaz.pl wyczytałam że kosztują 15 zł, ale ja kupiłam ją za niecałe 2 zł w drogerii internetowej.Posiadam odcień Brown sugar 95U i jestem z niej bardzo zadowolona.
Jest miękka i poręcznie się jej używa. wytrzymuje na mojej tłustej powiece bez bazy i cienia 4 godziny co już jest niezłym wynikiem a z bazą i odrobiną cienia spokojnie odrobinę dłużej ;P
a tak wygląda na ręce :)




2.Szminka AVON "Zmysłowa przyjemność" odcieni jest 20 a posiadam SPRING LILAC
Korol jest rewelacyjny. Uwielbiam ją! ;P
Koszt to 30 zł. Często można ją znaleźć na promocji za 15 zł.

Dobra pigmentacja, przyjemna konsystencja, delikatny zapach, nie wysusza, pięknie się mieni, długo się utrzymuje. Czego chcieć więcej :)





 KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE 



1. W ostatnich miesiącach moim HITEM są ekspresowe odżywki marki Schwarzkopf Gliss Kur



Za podstawowe zadanie mają rozczesywać włosy mogę się pod tym podpisać w 100 %.
Używam ich po umyciu włosów. Miałam 6 rodzai i jak na razie żadna mnie nie rozczarowała.
Włosy po nich nie puszą się. Trzeba tylko uważać żeby nie dać jej za dużo bo włosy wyglądają wtedy nieświeżo. Koszt 15 zł, kupiłam na promocji za niecałe 10 zł.
Planuję w kolejnym poście podzielić się szerszą opinią na ich temat i takim małym porównaniem każdej z nich ( miejsce na link do postu na temat odżywek)


Paznokcie



Na miano ulubionych lakierów w tym miesiącu zasługują :

1.Miss Sporty z serii Lasting colour maxi brush

Posiadam kolor czarny. Produkt ma utrzymywać się 10 dni na paznokciach. Uważam że nawet najlepsze lakiery nie wytrzymają tyle w nienaruszonym stanie. Na moich długich paznokciach utrzymuje się do 3 lub 4 dni.Ma bardzo fajny pędzelek taki szeroki. Pierwsza warstwa nie wystarcza na uzyskanie odpowiedniego efektu. Dwie warstwy prezentują się zadowalająco. Koszt to niecałe 7 zł za 7 ml.

2. Na wyróżnienie zasługuje również lakier z Golden Rose z serii matowej
Lakier jest gęsty i wystarczy tylko jedna warstwa aby całkowicie pokryć płytkę paznokcia.
Podoba mi się jego Matowe wykończenie, szkoda że z czasem odrobinę maleje.
Posiadam kolor 33. Trzyma się na moich paznokciach do 4 lub 5 dni i uważam że jest to ciekawy produkt.


ZAPACH

1. W tym miesiącu moje urzekł mnie zapach Avon Our Story


Jestem kiepska w opisywaniu zapachów dlatego wkleję wam co mówi producent ( źródło: wiazaz.pl)
Zapach jest zdecydowanie słodki.

Kategoria: orientalno - świeżo - kwiatowa 
Nuty zapachowe: śliwka, kwiat magnolia, drewno kaszmirowe 

Cena regularna to 76 zł, kupiłam go chyba na jakiejś promocji rok temu.


MUZYKA


FILM
Wykapany Ojciec
Nie chcę zdradzać wam fabuły ale jest warty obejrzenia ;)
Opowiada o losach Davida Wozniaka który jest biologicznym ojcem 533 dzieci (tak dobrze przeczytaliście xD) Film jest z 2013 roku.
Zwiastun

SERIAL 

Uważam że New girl zasługuje na tytuł najlepszego serialu w tym miesiącu.
Opowiada o losach 4 przyjaciół którzy mieszkają razem. Program tryska humorem.
Jego odcinki trwają 20 minut.
Zwiastun 


To już koniec. Co sądzicie o moich propozycjach? Jakie są wasze?


Pozdrawiam
Magdalena






11 komentarzy:

  1. Kredka jest mi dobrze znana, wypróbowana ;) Produktów do włosów używam raczej z Garniera, nigdy (nawet na spróbowanie) nie miałam Gliss Kur...może jednak spróbuję, w końcu trzeba zdobywać nowe doświadczenia ;) ciekawy, fajny blog- no i przy czytaniu można posłuchać muzyki- oczywiście dla tych, którzy mają podzielność uwagi :) Pozdrawiam :)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Garniera ;D Dzięki za opinię, zajrzę na Twojego bloga;) Pozdrawiam =D

      Usuń
    2. Też lubię Garniera ;D Dzięki za opinię, zajrzę na Twojego bloga;) Pozdrawiam =D

      Usuń
  2. Hej :)
    Ja sama używam teraz tej czarnej odżywki z Gliss, przy farbowanych włosach i jest niesamowita. Generalnie, to ta seria jest świetna, kiedyś też używałam innej i ja również się nie zawiodłam (jakiejś różowej xD).
    Ja proponuję Ci, żebyś podczas opisu perfum napisała po prostu co Ty czujesz. Powinnaś się przy tym dobrze bawić, czytelnicy zresztą też ;)
    I jak piszesz recenzję lakierów, to miło by było, gdybyś pokazała jak się on prezentuje na paznokciach. To też dużo daje :) No i automatycznie post jest dłuższy i wydaje się być dużo ciekawszy.
    To takie tam małe porady ode mnie.
    I na koniec bardzo Ci dziękuję za komentarza na loving-monster.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za uwagi, na pewno następnym razem wezmę je do serca ;) Pozdrawiam =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, akurat miałam obejrzeć ten film xD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym filmem! Haha :D
    Fajni ulubieńcy, lubię takie serie ;)

    http://fitisequalhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetni ulubieńcy, a film moze obejrzę w wolnej chwili. mam też tą kredkę brązową i jestem z niej zadowolona.
    pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń