sobota, 9 maja 2015

#15 Kolejny haul...

Hej!
Dziś przychodzę do Was z kolejnym haulem.
Jak już pewnie wiecie dziś jest przedostatni dzień promocji Rossmannowskiej -49 % na paznokcie i usta.
O to moje zakupy ;)


1. Szminka w kredce z Rimmela, Lasting finish colour rush

Nie mogę się doszukać jaki to odcień, pewnie jestem ślepa xD
Piękny ciemny róż, ciekawa aplikacja.
Ogromnym plusem jest to że nie trzeba jej strugać, jest wykręcana.





Nie wysusza ust, zobaczymy jeszcze jak z trwałością ;)
Tak wygląda na ustach:





Jestem z niej zadowolona.

2.Następna na ogień idzie kontrowersyjna odżywka z Eveline tym razem 9w1.
Posiadałam kiedyś 8w1, na początku była rewelacyjna, jednak po dłuższej terapii słabła.
Zobaczymy czy 8w1 różni się czymś od 9w1 ;)
3.Ostatnią rzeczą z promocji jest lakier do paznokci,
Rimmel 60 seconds o numerze 855 Too coll to tango.

Kolor raczej nie mój, ale naszło mnie na taki cukierkowy niebieski.
Każdy czasem ma taki odpał ;) Jestem pozytywnie zdziwiona że jedna warstwa była całkiem kryjąca, jednak dodałm drugą dla pewności. Dość szybko zasycha. Jest trochę gęsty. Ma bardzo gruby pędzelek, co u mnie jest na plus ;)
Tak prezentuje się na paznokciach jedna warstwa:


 Efekt końcowy:





Teraz na zdjęciach dostrzegłam, że jedna warstwa wygląda prawie identycznie jak dwie ;)

Idąc na zakupy wstąpiłam również do biedroni.
Zauważyłam olejek do włosów marakujowy za niecałe 3 lub 4 zł.
Wzięłam na próbę. Jestem po pierwszej aplikacji i na pewno za jakiś czas ukaże się post o nim:)





To już całe moje zakupy.
Miałyście już te produkty?
Sprawdziły się?
Może kupiłyście coś innego ?
Chętnie przeczytam wasze komentarze ;)

Pozdrawiam
Magdalena

5 komentarzy:

  1. miałam wiele lakierów z tej serii 60-sekundowej i z tego co pamiętam, to trzymały się naprawdę długo na paznokciach :) ciekawe produkty może na któryś się skuszę
    Pozdrawiam :>

    http://youcanbeglorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń