środa, 24 czerwca 2015

#18 Denko, wersja zimowo- letnia ;)

Cześć ;)


Dziś przychodzę do Was z projektem denko, myślę, że już troszkę się nazbierało, więc nadszedł czas na porządki ;)



1.Garnier, Ultra Doux, Szampon odbudowujący do włosów suchych i zniszczonych z olejkiem z awokado i masłem karite


OD PRODUCENTA



MINUSY

  • Po dłuższym stosowaniu obciążył moje włosy
  • Włosy były szybko tłuste
  • Średnio domywał 
PLUSY
  • Cena
  • Wydajność
  • Konsystencja
  • Zapach 
  • Podręczne opakowanie
Podsumowując nie spełnił najważniejszych wymogów szamponu ;)

2.Familijny szampon pokrzywowy

MINUSY
  • Lejąca konsystencja ( idzie się przyzwyczaić ;) )
  • Zapach, jednak nie utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas
  • Włosy puszyły się po nim
  • Trudność rozczesania włosów bez odżywki
PLUSY
  • Wydajny
  • Cena
  • Głęboko oczyszcza
  • Wygodne opakowanie
  • Delikatny, ale skuteczny ;)
Polecam, ale raczej na chwilę, nie na dłuższy czas ;)

3.Garnier, Ultra Doux, Szampon do włosów matowych, lawendowy


OD PRODUCENTA



MINUSY
  • Wysusza włosy
  • Zapach mi się nie podoba, ale za to moja mama go uwielbia ;)
PLUSY
  • Dobrze się pieni
  • Cena
  • Wydajność
  • Włosy długo pozostają świeże ( do 3 dni w moim przypadku ;) )
Produkt nawet, nawet, jednak przez zbyt intensywny zapach go nie kupię.



4. Kallos, Keratin, Szampon do włosów suchych, zniszczonych i koloryzowanych 

Nie farbuję włosów, lecz myślę, że nie ma to większego znaczenia ;)

MINUSY
  • włosy były matowe
  • Duże nie poręczne opakowanie
PLUSY
  • Cena
  • Wydajność
  • Zapach
  • Włosy łatwe w rozczesywaniu
  • Na początku włosy były w jak najlepszym stanie, później stały się matowe
Taki średni ;)

5. Kallos szampon bananowy 

MINUSY
  • Nie myje włosów
PLUSY
  • Zapach
  • Cena 
  • Wydajność
Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapach nieziemski ;)



6. Garnier Fructis, Szampon do włosów suchych i zniszczonych 

Coś dużo dzisiaj Garniera co nie ? ;P

MINUSY
-Wydajność

PLUSY
-Świetnie myje
-Włosy są gładkie
-Przede wszystkim czyste ;)
-Zapach

Polecam, jedyny szampon, który w ostatnim czasie był "dobro czyniący" na moich włosach ;)


7. Marakuja oil, Biosilk
MINUSY

  • Zapach trochę męczący 
  • Średnie efekty
  • małe opakowanie
PLUSY
  • Cena
  • Dostępność - biedronka
  • wydajność

OD PRODUCENTA






8.Zmywacz do paznokci z pompką, Bebeauty
Zmywacz jak zmywacz nie będę się rozwodzić xD

9. Pasta Colgate Max white one

Świetna do podtrzymania efektu białych zębów. Niestety moje do najbielszych nie należą i czasami wybielam u dentysty, macie jakieś swoje efektowne działania na "cześć" białym zębom ? ;)



10. Krem nawilżający do rąk Bebeauty


OD PRODUCENTA




Do kremu nie mam większych zastrzeżeń za tą cenę sprawdził się świetnie ;)

11. Bielenda, Professional Formula, Oczyszczająca maseczka wygładzająca


OD PRODUCENTA



Mój hit ;)

  • Skóra jest gładka i nawilżona
  • Cena
  • Dobrze się zmywa
  • Oczyszcza
  • Pory są zwężone



12. Schwarzkopf, Gliss kur Oil Nutritive, Odżywka expresowa

O odżywce mówiłam w :
http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/04/10-denko-czyli-torba-bez-dna.html
http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/04/7-ulubiency-ostatnich-miesiecy-luty.html

Nic się nie zmieniło, więc miłej lektury ;)

13. Schwarzkopf, Gliss kur, olejek do włosów farbowanych z filtrem UV

Jak już wcześniej pisałam nie posiadam włosów farbowanych, lecz sam produkt mnie zaciekawił ;)

MINUSY

  • Nie zauważam ;)
PLUSY
  • Moje włosy po prosu chłonęły tą odżywkę, nie pozostawił żadnej śliskiej powłoki, włosy były zdrowe i zdrowo lśniące
  • Ułatwia rozczesywanie
  • Estetyczne opakowanie
  • Wydajność w normie ;)



13.Original source, żel pod prysznic o zapachu maliny z wanilią 

MINUSY
  • Zapach szybko ustaje, a szkoda ;C
  • Delikatnie wysusza
PLUSY
  • ZAPACH ;)
  • Nowe opakowanie
  • Wydajny
  • Dostępność i jeszcze raz zapach ;P

OD PRODUCENTA





14. Szampon Nivea, Nawilżający Hydro Care

OD PRODUCENTA




MINUSY

  • Jak dla mnie brak ;)


PLUSY

  • Dobrze myje
  • Nawilża
  • Delikatny zapach
  • Dobra konsystencja
  • Dobrze się pieni
  • Włosy są gładsze, ale nadal potrzebują odżywki ;)

15. Lirene, Żel pod prysznic z oliwką z bawełny

OD PRODUCENTA




MINUSY

  • Nie dostrzegam, jedyny taki mini mini to małe opakowanie ;)
PLUSY
  • Ciekawa konsystencja, nie za gęsta ani za rzadka, w sam raz
  • Zapach, uwielbiam <3
  • wydajny
  • Nawilżenie skóry

Jest to jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic, często po "małych zdradach" do niego wracam ;)
Polecam =D



16. Ziaja, Liście manuka, Oczyszczająco normalizujący żel do twarzy

MINUSY

  • Delikatnie wysusza
PLUSY
  • Zapach <3
  • Dobrze oczyszcza
  • Antybakteryjny
  • Aplikator

OD PRODUCENTA




17.Lips maść na zajady


OD PRODUCENTA




Dla osób, które tak jak ja czasami borykają się z zmianami skórnymi ( nie wiem czy to zajady, ale pomaga ;P). Polecam raco i wieczorem plus podwójna dawka witaminy B2 ;)

18. Bell korektor

OD PRODUCENTA





Tutaj odsyłam Was do recenzji ;)
http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/04/korektory-z-bell.html

To już koniec, dajcie znać co sądzicie o produktach.
Może któryś planujecie kupić, a jakiś już znalazł się w waszych "szponach" ? ;D
Podzielcie się w komentarzu, z chęcią przeczytam ;)

Pozdrawiam
Magdalena

14 komentarzy:

  1. Od Nivei mam odżywkę nawilżającą, do której chyba dokopie i ten szampon. Dla moich włosów jest super, bo lubią się przesuszać.

    Uwielbiam Nighwish!

    melomol.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja.
      Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej na blogu: http://melomol.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html :)

      Usuń
    2. Dziękuję za nominacje ;)

      Usuń
  2. Siemanko. Dziękuję za ten post bo serio mi pomogłaś w wyborze kosmetyków xD
    Ja osobiście posiadam Kallos szampon bananowy i potwierdzam - zapach nieziemski ! :)
    Wejdziesz, skomentujesz ?
    http://michalszpakforever.blogspot.com/
    http://dogsandloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej supi post tylko jak dla mnie troszeczkę za długi. (wiem że to 'torba bez dna' ale ja osobiście podzieliłabym go na 2 części c:)
    A tu jest mój blog, jakby ktoś tak chciał zerknąć..
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę trochę dłuższe posty, można zaparzyć kawkę czy herbatkę i usiąść, poczytać. Ale dziękuje za uwagę. Prosiłabym jednak bez takiej "reklamy".
      Rozumiem o zostawienie linka bloga, ale słowa "jakby ktoś tak chciał zerknąć " uważam za zbyteczne ;)

      Usuń
  4. swietna recenzja. będę wiedzieć na co zwrócic uwagę przy nastepnych zakupach kosmetycznych. dzięki.
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle się napracowalaś nad tym postem ;))..
    Jest świetny :) <3..

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie po prostu urzekają żele pod prysznic Original Source <3 Ten zapach... Magia *.*

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, ostatnio kupiłam mnóstwo kosmetyków i na razie miałam oszczędzać, a tu przeczytałam Twojego posta i już chcę biec do rossmanna kupować nowe. :D Na pewno skuszę się na ten żel z Original Source, tego zapachu jeszcze nie miałam.
    Pozdrawiam, zapraszam: http://onedirectionforeveryyou.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń