środa, 3 czerwca 2015

#16 Ulubieńcy kwietnia i maja

Cześć !

Dziś przychodzę do was z ulubieńcami ostatniego miesiąca. ;)
Więc zaczynajmy :D


KOSMETYKI KOLOROWE


Ostatnimi miesiącami nie malowałam się jakoś często. Ach, to lenistwo... xD
Jednak jeśli już coś robiłam to królowały kolorowe usta.
O to dwie pomadki, których kolor oszałamia.

1.Miss sporty Perfect Color Lipstick

Zamówiłam ten kosmetyk w jednej z drogerii internetowej " na próbę".
Kupiłam za grosze a kosmetyk jest rewelacyjny.
Posiadam odcień 250, jest to śliwkowy fiolet.


Zdjęcia troszkę oszukały kolor, więc jeśli chcecie go wyczaić udajcie się do pobliskiej drogerii ;P

Długo trzymuje się na ustach, nie nawilża ust, lecz nie zauważyłam również wielkiego wysuszenia.
Sama jestem zdziwiona bo idzie wiosna a ten kolor kojarzy mi się z jesienią, ale wiosna trochę zimna więc pozwoliłam sobie na ten kolor :D
Jedyny minus to że czasami po długiej aplikacji tak wżera się w usta, że bardzo trudno jest ją zmyć.
Tak prezentuje się na ustach:


Jednym słowem polecam ;)

2. Kolejnym ulubieńcem jest szminka w kredce z Rimmela.
Pewnie znacie ją z postu:
http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/05/15-kolejny-haul.html

Kupiłam ją na promocji - 49% w Rossmannie.

Kredka jest bardzo trwała ma piękny różowy kolor. Długo utrzymuje się na ustach.
Nie zauważyłam nawilżenia ale w drugą stronę też nie działa :D Ciekawy i przyjemny produkt.




 
 
 
 
 

KOSMETYKI PIELĘGNACYJNE


Moje serce w ostatnich miesiącach ogarnął tylko jeden pielęgnacyjny "agent".
A mianowicie


1. Eveline, Extra soft, Balsam odżywczo- energetyzujący

  • Krem szybko się wchłania
  • ma przyjemny zapach i konsystencję
  • pozostawia lepką powłokę, która mi akurat nie przeszkadza
  • nawilża

Moja skóra nie jest zbytnio wymagająca, nie potrzebuje wielkiego nawilżenia.
Kremem jestem pozytywnie zaskoczona i szczerze polecam, ale jednak dla skóry normalnej. Wydaje mi się, że dla skór bardziej wymagających mógłby być za słaby.

PAZNOKCIE


Moimi hitami paznokciowymi w tym miesiącu są dwa lakiery:

1. Rimmel 60 seconds lakier do paznokci szybko schnący

Zakochałam się w tym kolorze :)
Jest po prostu bajeczny. Trochę szalony i nie naturalny, ale przecież idą wakacje !
Jak pisze producent lakier wysycha w expressowym tempie, czy jest to minuta sprzeczałabym się ;)
Jest dość gęsty i ma szeroki pędzelek co nie spodoba się każdemu.

Pojawił się już w moim haulu :
http://przyladekmojegostylu.blogspot.com/2015/05/15-kolejny-haul.html

2. Następny to lakier zwykły czarny z Gloden rose do robienia wzorków na paznokciach.

W tych miesiącach używałam go dość często.
Ma bardzo wygodny aplikator i "odpowiednio " czarny kolor ;)
Trwałość satysfakcjonująca .
Jednym słowem cudo.


MUZYKA


Mam Wam do pokazania tak jak zwykle 2 piosenki. W tych miesiącach królowała u mnie
Apocalyptica i Three days grace




FILM I KSIĄŻKA


W tych ulubieńcach postanowiłam połączyć tematykę książki i filmu, gdyż mowa o filmie, który powstał na oparciu o właśnie tą książkę a mowa o Darach Anioła: Miasto kości
Książkę napisała Cassandra Clare

Nie chce wam w żaden sposób zdradzać fabuły książki i psuć Wam zabawy w czytaniu jej, ale jak przystało na wielkiego mola książkowego na moim blogu musiała się też pojawić mini recenzja jakiejś książki.

Moja przygoda z "Darami Anioła " zaczęła się jakieś 2 lata temu, gdy po raz pierwszy obejrzałam film.
 

W skrócie

Książka jak i fil opowiada o losach pewnej nastolatki - o imieniu Clara Fray, która dowiedziała się, że jej matka jak i ojciec należeli do grona o tajemniczej nazwie "Nocni Łowcy". Okazuje się, że wszystkie wyobrażenia o idealnym świecie dziewczyny umierają. Pojawiają się pierwsze demony i potwory, z którymi dziewczyna musi zmierzyć czoła. Przy jej boku od wielu lat jest jej przyjaciel Simon, pojawia się również moja ulubiona postać "bad boy"- Jace. Jace jest chłopakiem o kilka lat starszym od Clary. Bardzo podoba mi się jego poczucie humoru, jego teksty w książce zwalają z nóg.
A powracając do tematu:
Matka Clary zostaje porwana i dziewczyna pragnie ją odszukać, jednak musi odnaleźć kielich, który jej matka ukryła przed laty.



Porównanie
 
Jestem pod wielkim wrażeniem filmu, większość elementów zgadza się z książką, choć jak wiadomo w niecałych 2 godzinach filmu nie da się zawrzeć całej książki. ;)
 
W niektórych momentach były małe niezgodności, ale całościowo film wywarł na mnie ogromne wrażenie. Czasami specjalnie czytając książkę włączałam film, bo wydawało mi się, ze niektóre dialogi były żywcem przepisane z książki. W książce było więcej szczegółów dotyczącej przeszłości rodziny Clary.
 
 
Książkę jak i film oceniam pozytywnie. Ciekawa opowieść fantastyczna z nienachalnym wątkiem romantycznym. Ciekawe. Niedawno obiło mi się o uszy, że ma powstać serial przedstawiający całą serię, czekam z niecierpliwością. ;) 



SERIAL


A cóż by innego jak Supernatural ;)

Serial opowiada o dwóch braciach - Deanie i Samie, bracia walczą z złymi stworami.
Serial ciekawy nie tylko ze wzglądu na świetnych aktorów i fabułę, ale muzyka....
Kocham.
Dobry rock i serial od razu nabiera kolorów ;P

Polecam każdemu, warto usiąść przed komputerem z herbatką wieczorem i zanurzyć się w fali jednego z lepszych seriali jakich oglądałam ;)


DOWCIP


Mały Jasio wybrał się na mecz. Siedzący obok mężczyzna pyta go:
- Jak tu wszedłeś, synku?
- Miałem bilet.
- Sam go kupiłeś?
- Nie, tata kupił.
- A gdzie jest tata?
- W domu, szuka biletu

I tym miłym akcentem kończymy dzisiejszy post.
Dajcie znać jak się Wam spodobał.
Co dądzicie o moich ulubieńcach ?
A może pochwalicie się jakie są wasze?
Pozdrawiam
Magdalena

6 komentarzy:

  1. Śliczny ten odcień lakieru*.* zastanawiam się nad kupnem tej kredki do ust ;)
    Fajni ulubieńcy ;D w wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miasto Kości. Uwielbiam ♥ Oraz lakiery z Rimmel.
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść + do tego ,, prawdziwe zaobserwowanie''

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredkę z Rimmela kocham ! Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam "Miasto Kości" i Supernatural. <3
    A kolor tego lakieru z Rimmel jest cudny. :D

    OdpowiedzUsuń