piątek, 3 kwietnia 2015

# 9 TAG Common White Girl Tag

Już tradycja mojego bloga czyli piosenka na miły początek;)



Ten Tag wydał mi się ciekawy, więc postanowiłam go zrobić zapraszam ;)

1.Ulubione picie ze Starbucks'a?

Żadko mam okazję tam być, ale jak już to zazwyczaj jakąś kawkę ;)

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Do szkoły się nie maluję więc śniadanie i ubranie się zajmuje mi do 15 minut ;), lecz bywały ekstremalne warunki w których było to 10 minut, zwalę to na budzik xD (czyt. śpioch)

3.Ile "selfies" robisz dziennie?

Hmmm zależy od dnia, nie jestem w stanie podać liczby. (Lepiej się nie przyznawać xD)

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?

Zdziwicie się, ale nie mam Instagrama. Może za jakiś czas sobię założę ;)

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?

Raczej nie używam sformułowania "LOL " ale "OMG " w pełnej wersji się zdarza ;P

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?

Przyznaję się spodnie czasami ubieram w kilka dni pod rząd, ale bluzki raczej zmieniam codziennie;)

7.Jesteś rasistką?

Nie, a przynajmniej się za taką nie uważam.

8.Ile masz tweetów?

Nie mam Tweetera obecnie, kiedyś miałam ale nie pamiętam ile miałam tweetów ;)

9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?

Jak już wcześniej stwierdziłam nie mam ani jednej z tych rzeczy, ale najbardziej przemawia do mnie Instagram.

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?

Dużo czasu poświęcam na tworzenie postów na bloga jednak nie powiedziałabym, że to tak "większość ", szkoła zajmuje pierwsze miejsce, bo 7 godzin pięć dni w tygodniu raczej nikt jej nie pobije ;) Lubię oglądać filmy i na to też schodzi trochę czasu, często spotykam się z moimi znajomymi.

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?

Bardzo lubię oglądać: Red Lipstick Monster i digitalgirl oba jej kanały ;)

12.Jak często malujesz paznokcie?

Zależy od wielu czynników ;) Ale tak najczęściej 2 razy w tygodniu ;)

13.Jesteś zakupocholiczką?

Skłamałabym gdybym powiedziała, że nie ;P

14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?

Pamiętam jak kiedyś były dosyć często puszczane w TV, więc sądzę, że przynajmniej 2 razy je obejżałam;)

15.Czy posiadasz dużo ubrań?

Owszem jest ich trochę, ale ubrań nigdy za dużo ;P

16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?

Żadko, chyba że są jakoś niecodziennie ozdobione, lub je sama zrobię tak jak te kotleciki ziemniaczane (Patrz. zdj.), co jest bardzo podejżane, gdyż mam lewe ręce do gotowania =D


17.Robisz makijaż codziennie?

Jak już wcześniej wspomniałam nie maluję się do szkoły, gdyż szkoda mi czasu, wolępospać ;)
Więc zostają mi weekendy :)

18.Jakie są twoje oceny w szkole?

Dobrze się uczę, nigdy nie miałam z tym problemu ;)

19.Jak często stylizujesz swoje włosy?

Posiadam dość długie włosy ( mniej więcej do pasa) i raczej ich nie stylizuję, mam je rozpuszczone lub związane w kitkę =D

20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?

Wydaje mi się, że wszyscy czasami wyglądamy nie wyjściowo, ale bez przesady aby powiedzieć, że zawsze ;)



A wy jak oceniacie ten TAG, może zrobicie go na swoim blogu?
Które pytanie podoba wam się najbardziej ?
Może na wybrane odpowiecie w komentarzu ?


Pozdrawiam ;)
Magdalena

30 komentarzy:

  1. Super notka! :) Bardzo fajny blog.
    Zapraszam też do mnie: http://rysowanie-z-haniko.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Napewno wpadnę nie raz, również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. fajny blog ale zmieniłabym szablon bo słabo się czyta
    pozdriawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny post, całkiem dobrze napisany, bez błędów, super blog :)

    ~Zapraszam do mnie!
    kunpowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Także nie maluję się do szkoły (jestem w podstawówce, więc to byłoby dziwne)
    Ale myślę że za rok (1 gimnazjum) będę używała tuszu, pomadki Nivea (teraz używam) i korektora :-D
    To raczej nie będzie długo trwało :-D
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz ;) Myślę, że taki makijaż w gimnazjum przejdzie, przynajmniej u mnie nauczyciele raczej nie zwracają na to uwagi ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Bardzo podoba mi się twój blog, wręcz zazdroszczę talentu do pisania (obserwuję) :-D

      Usuń
    3. Również podoba mi się Twój blog jest taki od serca ;) (też obserwuję ;P )

      Usuń
  5. Fajny tag, takie młodzieżowe pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten TAG! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;), zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  7. Świetny post :)
    http://meryandmeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog :)
    kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Apocalyptica! Uwielbiam ten zespół.

    Zapraszam do siebie - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny Tag :*
    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag ;3
    Pozdrawiam i obserwuje :*

    http://izabelajuraszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny tag ;3

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super tag :)
    fajny blog :)

    obserwuje i licz na to samo :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń