wtorek, 21 kwietnia 2015

#13 DIY Pomadkowe ;)



Cześć! Dzisiejszy post poświęcony jest tematyce DIY czyli zrób to sam.
Pewnie wiele z was lubi kosmetyki a zwłaszcza wypuszczone z limitowanej kolekcji spod własnych rąk. Dziś wspólnie krok po kroku "wyczarujemy" pomadkę. Nie konicznie będzie ona super na pigmentowana, bo z tym musicie się liczyć zaczynając pracę.
Będzie wam potrzebne :


-Olej kokosowy
-Wazelina
-Kredka woskowa lub kawałek szminki, która posiada kolor jaki chcecie odwzorować.
-pojemniczki do których przelejemy miksturę
-Olejek zapachowy ( Pamiętajcie by był 100 % naturalny) opcjonalnie
-Świeczka


KROK 1

Przygotuj stanowisko. Wszystkie czynności wykonuj na podkładce- kartce, by nie ubrudzić stołu.

KROK 2

Musimy rozpuścić kredkę, pamiętajmy, że musi na niej pisać, że jest nie toksyczna =D






KROK 3

Teraz dodajemy wazelinę lub olej kokosowy lub oba.
Pamiętajcie , że sam olej kokosowy może być zbyt leisty dlatego polecam dodać wazeliny 2 razy więcej niż oleju.



KROK 4

Na sam koniec dodajemy zapach, jakiś olejek lub aromat do ciast, wszystko według Waszego uznania ;)

Na sam koniec przelewamy do pojemniczka i gotowe ;)

Jak podoba się Wam taki rodzaj posta ?
Skorzystacie z DIY ?
A jeśli tak jak Wam wyszło ?
Podzielcie się w komentarzu ;)

Jak już pewnie zważyłyście podaje posty strasznie nie systematycznie,
dlatego postanowiłam, że w każdym tygodniu pojawią się 3 posty.
Najprawdopodobniej będą w soboty, niedziele i wtorki, lecz musicie zrozumieć nauka i te sprawy ;P

Pozdrawiam
Magdalena  

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny poradnik, nawet nie wiedziałam że można zrobić szminkę samemu. Bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiam
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję też coś wyczarować :)
    Pozdrawiam, Natalia <3
    lewcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gust muzyczny <3
    Bardzo przydatne DIY
    Pozdrawiam :)
    http://factory-of-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne diy, byc moze sprobuje w wolnej chwili. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm....chyba w życiu nie myślałam że mogę stworzyć własną pomadkę , osobiście szminki i pomadki sklepowe , produkowane na ilość , a nie na jakoś już mi się "przejadły". Widziałam naprawdę masę takich blogów (jeśli chodzi o blogi to miałam i mam niejednego , a odwiedziłam chyba tysiące) mimo to rzadko trafia się na naprawdę przydatne DIY. I nie nie myśl sobie że piszę to na podstawie tylko tego posta. Przejrzałam wcześniejsze i blog jest naprawdę warty podziwu. Zajrzę tu nie raz. Zaś pomysł na własną pomadkę zrealizuję na pewno. Mam nadzieję że nie będziesz miała mi za złe jeśli troszkę się tu "wypromuję" - tak jak inni wcześniej.
    Pozdrawiam serdecznie .
    Haunted Girl
    http://hauntedgirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zajrzę ;)
      Pozdrawiam <3

      Usuń