środa, 23 września 2015

# 20 Inspirujmy się ...


Hej Wam wszystkim :)

Na wstępie chciałam przeprosić za tak długą nieobecność, jednak mój aparat się zepsół w sumie nadal jest zepsuty, a dodawanie postów bez zdjęć było by po prostu nudne, więć stwierdziłąm, napiszę posta o inspiracjach. Co mnie inspiruje ? Czym się inspiruję ? I gdzie szukam inspiracji ?
Mam nadzieję, że taki temat Was zaciekawi. zapraszam :D

Zacznijmy od portalu, któy jak myślę jest genezą inspiracji czyli Zszywka.pl

Specjalnie na potrzeby bloga założyłam konto: Magdalenablog

Co mnie inspiruje ?

Inspiruje mnie wiele rzeczy. Kocham kreatywnych ludzi. Którzy nie są standardowi. Mają swoje czasami zabawne podejście do świata i własne oryginalne zdanie. Inspiracją są dla mnie niebanalne ubrania czy akcesoria. Nie lubię być taka jak wszyscy. Uważam, że odmienność jest dobra. Czemu wszyscy próbujemy upodabniać się do innych osób ? Czy ma to jaiś sens ? Nie cieszy mnie oglądanie na ulicy osób ubranych tak samo. Wszycy w standardowym, w zalożnośći od mody. Ale czy nie łatwiej czasem iść na ustępstwo i być wyjątkowym ? Kolor włosów czy jakiś szalony ciuch może poprawić nam humor i możemy z radością iść przez nasze życie. Staram się kupować ubrania które wyrażają mnie, ale są inne, takie jak ja...

Czym się inspiruję ?

Jak już wcześniej wspomniałam intrygują mnie pozytywnie ludzie inni, mające własne zasady i styl. Takimi ludzmi się inspirują. Inspiruję się również zdjęciami w internecie i nie mam tutaj na myśli zabawnych zdjęć kotów ( chociaż nie powiem są urocze :D ) Ciekawe zdjęcie może wpłynąć pozytywnie na naszą kreatywność. Myślę, że wiele osób przegląd strony z inspiracjami, a jeśli nie to polecam. Mam tylko jedno małe ostrzeżenie jak wciąnie to potrafi uzależnić :D Kiedy mam problem i nie wiem co zrobić z włosami z pomocą przychodzą mi inspirację i już nigdy nasza fryzura nie będzie wyglądać zwyczajnie.

Na koniec chciałam wkleić kilka moich inspiracji właśnie ze strony zszywka.











Pozdrawiam
Magdalena

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog, masz ciekawą osobowość :)
    Czekam na nowy wpis.
    przygodyashley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Floyd'ów joł! :D
    Ja inspiruję się na "we heart it" <3
    Ale głównie są to rzeczy dotyczące zmiany w życiu, bo takie rzeczy kręcą ;p
    Jeżeli szukacie swojego życiowego celu to zajrzyjcie do mnie ;)
    http://badzmynowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham kreatywnych ludzi!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń