niedziela, 5 kwietnia 2015

#11 Makeup Revolution, Ultra Blush- paletka róży

Hej!


Dziś zapraszam Was na recenzję bardzo ciekawego produktu. A mianowicie paletki róży firmy Makeup Revolution.
Posiadam wersję - "sugar and spice "

Na tyle tekturowego opakowania możemy zauważyć rozkład róży i kilka informacji ;)


Same róże znajdują się w ładnym, estetycznym czarnym, opakowaniu.
Opakowanie podoba mi się jest plastikowe, łatwo się rysuję, ale liczy się środek ;)


Tak prezentują się same róże :
W palecie jest 8 produktów w tym:
- cztery róże
-2 bronzery
-2 rozświetlacze



Tak prezentują się kolory:



Uważam, że jest to świetny produkt!
Jest doskonale napigmentowany i trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie plamy.
Utrzymuje się stosunkowo długo.
Koszt to 30 zł 
Polecam ;)

A tak z innej beczki. Ostatnio byłam w sklepie i paczcie co znalazłam ;P

Jako wielka fanka grupy Apocalyptica i Nightwish, skusiłam się na zakup gazety ;) 
Powiem, że całkiem ciekawe wywiady ;) Może jeszcze kiedyś kupię ;-D

W komentarzu podzielcie się co sądzicie o tej paletce ;)
Może już ją miałyście?
Chcecie kupić?
Będzie mi miło jeśli zostawicie komentarz ;)

Pozdrawiam
Magdalena

8 komentarzy:

  1. Hm, szczerze mogę powiedzieć, że kolory tej palety mnie się nie podobają. Ale kto wie... Może jako prezent za kogoś? Why not?
    Zapraszam do siebie lumos-bez-rozdzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają ;P Jest jedna brzoskwinka, intensywny róż, ale i taka lekka czerwień ;)
      Bardzo chętnie do Ciebie zajrzę :-D

      Usuń
  2. super recenzja :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zamierzam zakupić sobie tą paletkę ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten produkt, to raczej dziwne jak na mój wiek
    Moje koleżanki grają teraz pewnie w Lola itp. a ja czytam o różach :-D
    W wieku 12 lat (13 prawie :D) nie jest mi potrzebny ale za kilka miesięcy ta recenzja będzie dla mnie jeszcze ważniejsza
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam ;)

      Usuń