poniedziałek, 27 października 2014

#2 Ulubiency kosmetyczni pazdziernika

Niedlugo koniec pazdziernika wiec postanowilam ze czas na ulubiencow
A oto oni :






1.Neutrogena, Formuła:-)  Norweska, Krem do rąk skoncentrowany
Zbliza sie zima, wiec ten krem musial znalesc sie w ulubiencach. Jest bardzo gesty i jeszcze nigdy mnie nie zawiodl. Fajnie odrzywia i gdy tylko zblizaja sie chlodniejsze dni siegam po niego. Na lato zdecydowanie za ciezki.

2. Nivea, Lip butter
Posiadam wersje kokosowa. Skutecznie odrzywia usta. Swietnie pachnie:-) Nie mam mu nic do zarzucenia, lecz czasami mam problem z otworzeniem wieczka produktu =D

3. Odrzywka z eveline 8 w jednym 
U mnie się sprawdziła. Paznokcie sa silniejsze i ich wyglad jest bardziej "estetyczny". Jestem swiadoma ze odrzywka zawiera formaldehyd ale u mnie nie wywolala skutkiw ubocznych.

4. Blistex lip relief cream
Nakladalam go na noc, pomogl zlikwidowac mi pekajace konciki ust. Jegi cena jest niewielka i uwazam ze warto go miec w swojej kosmetyczce.
5.bell, French chic
Posiadam odcien 02, czytalam wiele negatywnych opini na temat tego produktu ale wedlug mnie jest ok.
Nie wymagalam od tego produktu nie wiadomi ile. Wkoncu to tylko blyszczyk. Ma przepiekny kolor niestety nie utrzymuje sie dlugo ale ma lekka konsystecje i pieknie wyglada na ustach. Dodam ze ma rewelacyjny zapach gumy balonowej =D

To juz wszystkie produkty ;D
Dajcie mi znac w komentarzu co o nich sadzicie i czy juz sie z nimi spotkalyscie =D
Pozdrawiam
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz